Comenzi telefonice: 0755 045 311, 0755 045 312
E-mail magazin online: contact@bodosport.ro
Comenzi telefonice:
0755 045 311, 0755 045 312
E-mail magazin online:
contact@bodosport.ro
Loading... Please wait...

Livrare, garantie si retur

 Informatii despre livrare

  • Sambata si Duminica nu se expediaza comenzi



Livrarea prin Curier Rapid specializat

  • comanda minima 99.99 Lei
  • comenzile facute si confirmate pana la ora 15:00 sunt expediate in aceeasi zi
  • comenzile facute dupa ora 15:00 vor fii expediate in ziua urmatoare
  • coletele ajung la destinatie in aproximativ 24/48 ore de la expediere
  • cost fix: 10.00 Lei, indiferent de destinatie
  • comenzile ce nu depasesc 99.99 Lei, pretul transportului este de 20 Lei
  • disponibil pentru orice localitate din Romania
  • livrare la domiciliu prin curier (Fan Courier & GLS)
  • Sambata si Duminica nu se fac livrari




Localizarea pe harta

  • Nota : Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Fiind de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.bodosport.ro .




Returnarea unuia sau a mai multor produse

  • Daca din diferite motive (nu va place produsul comandat, nu va este buna marimea sau oricare altul ) doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, puteti trimite prin orice modalitate doriti(in afara de Posta Romana), la adresa de mai jos, fara ramburs (S.C. Bodo Sport S.R.L. nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs)
  • S.C. Bodo Sport S.R.L. Timisoara, Centrul Comercial Galeria 1, str. Sever Bocu, Nr.2, stand E7-8, cod postal :  300242, jud. Timis
  • Veti fi contactat de un consultant vanzari imediat ce produsul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor. (daca doriti alt produs sau returnarea banilor).

Banii se pot returna prin:

1.Virament bancar: din contul Bodo Sport in contul dumneavoastra (banii ajung in aproximativ 24/48ore de la procesarea platii).

NOTA:

          - Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate accesoriile si factura in original. 
          - Plata se va face in termen de 15 zile lucratoare din ziua in care produsul returnat ajunge la sediul firmei noastre.
          - Returnarea banilor facand-se doar pe valoarea produsului ,nu si a taxei de transport .

Motive des intalnite pentru care se refuza returul produselor:

  1. In cazul pantofilor sport cand clientul nu ambaleaza bine (in hartie sau nylon) cutia originala si aceasta ajunge la noi foarte deteriorata sau cu banda adeziva lipita direct pe ea (de catre curier, pentru ca acesta trebuie sa sigileze continutul daca expeditorul nu o face sau chiar de catre client)
  2. In cazul articolelor de imbracaminte cand clientul trimite produsul intr-o punga si pe durata transportului punga se deterioreaza si produsul se murdareste (recomandam returnarea produselor in cutii, sau foarte bine protejate, luand in evidenta manipularea lor de catre curier pentru a ajunge la noi in starea in care l-ati primit)
  3. In cazul produselor cu semne de uzura sau mirosuri improprii ( va rugam nu trimiteti inapoi produse pe care le-ati deteriorat sau folosit pentru a evita refuzarea returului si plata taxelor de curier dus-intors; toate produsele returnate sunt analizate in detaliu; se verifica pe camerele de supraveghere starea in care a fost trimis).
  • Suntem siguri ca nimanui nu i-ar face placere sa cumpere un produs uzat sau deteriorat oricat de putin.
  • Ne cerem scuze pentru inconveniente si va multumim pentru intelegere.




Temeiul legal

  • Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator.
  • In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 15 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
  • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
  • Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
  • NOTA: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.




Informatii despre plata
 


1. Plata in sistem ramburs
  • Veti achita contravaloarea comenzii si taxele de transport la primirea coletului
2. Ordin de plata / virament bancar
  • Puteti plati de la orice banca la care aveti un cont curent sau un card. Cei care au activat serviciul de Internet Banking sau Mobile Banking pot face acest lucru foarte usor.
  • Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii
  • Procesarea platii dureaza aproximativ 24/48 ore
  • Viramentul bancar se face de la orice banca in contul de mai jos:

 

Nume firma:                       S.C. Bodo Sport S.R.L
Cont lei IBAN:                    RO43BACX0000000488981005 
Deschis la banca:              UniCredit Bank
Cod unic inregistrare:        RO 18398872
registrul Comertului:         J35/504/2006
Referinte:  numarul comenzii dumneavoastra


3. Depunere numerar
  • Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii
  • Procesarea platii se face imediat
  • Depunerea de numerar se face la orice agentie Unicredit Tiriac Bank in contul de mai jos

 

Nume firma:                       S.C. Bodo Sport S.R.L
Cont lei IBAN:                    RO43BACX0000000488981005 
Deschis la banca:              UniCredit Bank
Cod unic inregistrare:        RO 18398872
registrul Comertului:         J35/504/2006
Referinte:  numarul comenzii dumneavoastra


Localizarea pe harta

 

 

Copyright © 2011 Bodo Sport SRL, CUI: RO18398872, Reg.Com.: J35/504/2006