Suport telefonic: 0755 045 311, 0755 045 312
Luni-Vineri: 10:00-20:00 Sambata: 10:00-19:00
Suport telefonic:
0755 045 311, 0755 045 312
Luni-Vineri: 10:00-20:00
Sambata: 10:00-19:00
Loading... Please wait...

Politica de RETUR

 Returnarea unuia sau a mai multor produse
  • Daca din diferite motive (nu va place produsul comandat, nu va este buna marimea sau oricare altul ) doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, puteti trimite prin orice modalitate doriti(in afara de Posta Romana), la adresa de mai jos, fara ramburs (S.C. Bodo Sport S.R.L. nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs)
  • S.C. Bodo Sport S.R.L. Timisoara, Centrul Comercial Galeria 1, str. Sever Bocu, Nr.2, stand E7-8, cod postal :  300242, jud. Timis
  • Veti fi contactat de un consultant vanzari imediat ce produsul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor. (daca doriti alt produs sau returnarea banilor).

 Banii se pot returna prin:

Virament bancar din contul Bodo Sport in contul dumneavoastra (banii ajung in aproximativ 24/48ore de la procesarea platii).

NOTA:

          - Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate accesoriile si factura in original;
          - Plata se va face in termen de 15 zile lucratoare din ziua in care produsul returnat ajunge la sediul firmei noastre;
          - Returnarea banilor facandu-se doar pe valoarea produsului ,nu si a taxei de transport;
          - Cont IBAN;
          - Numele titularului de cont;
          - C.N.P
 

 Temeiul legal

  • Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator.
  • In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 15 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.
  • Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.
  • Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
  • Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
  • NOTA: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Motive des intalnite pentru care se refuza returul produselor:

  1. In cazul pantofilor sport cand clientul nu ambaleaza bine (in hartie sau nylon) cutia originala si aceasta ajunge la noi foarte deteriorata sau cu banda adeziva lipita direct pe ea (de catre curier, pentru ca acesta trebuie sa sigileze continutul daca expeditorul nu o face sau chiar de catre client)
  2. In cazul articolelor de imbracaminte ambalate necorespunzator iar pe durata transportului ambalajul se deterioreaza si produsul se murdareste (recomandam returnarea produselor in cutii, sau foarte bine protejate, luand in evidenta manipularea lor de catre curier pentru a ajunge la noi in starea in care l-ati primit)
  3. In cazul produselor cu semne de uzura sau mirosuri improprii ( va rugam nu trimiteti inapoi produse pe care le-ati deteriorat sau folosit pentru a evita refuzarea returului si plata taxelor de curier dus-intors; toate produsele returnate sunt analizate in detaliu; se verifica pe camerele de supraveghere starea in care a fost trimis).
  • Suntem siguri ca nimanui nu i-ar face placere sa cumpere un produs uzat sau deteriorat oricat de putin.
  • Ne cerem scuze pentru inconveniente si va multumim pentru intelegere.
Copyright © 2011 Bodo Sport SRL, CUI: RO18398872, Reg.Com.: J35/504/2006